2. okt. 2010

Tina's American Pancake Kage

Så fik jeg endelig oprettet en blog med mine opskrifter. Den drejer sig ikke om fin gourmetmad men mere om let og hurtig hverdagsmad!
Kagen her er helt klart en af mine favoritter. Rigtig let da den kun røres sammen med en ske. Den er lækker fugtig og smager virkelig af amerikanske pandekager ;-)

Tina's American Pancake kage
3 dl mel
2 tsk bagepulver
3 dl sukker
3 tsk vanillesukker
1.2 dl olie
1 lille bæger creme fraiche
3 æg
Det hele røres sammen med en ske og hældes i en smurt form ca. 25x30 cm. Bages ca. 25 min ved 175 grader. Efter at kagen er taget ud og stadig varm skæres den i firkanter i formen og masser af ahornsirup hældes ud over den.
Her regner vi i kopper og bagepulver og vanillesukker kommer i breve så jeg håber det er præcise mål!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar